smått dampig...

just nu yepp.

Imorgon beställer jag biljetterna till spelningen den 26 januari, och sedan inatt 00.00
HELLO BTK TWINS!!!
Äntligen, vissa länder har redan appen så nu väntar vi bara på att sverige ska komma över till måndag den 16, då det även är 10 dagar kvar till spelningen, och 12 dagar kvar till Ashley Purdys födelsedag och även 28 dagar kvar tills 5 år med Tokio Hotel, moaaah.
Grym månad, skulle jag vilja säga, även starten på februari, eller jaa till den 11. Den 12 februari är en sådan dag som jag nu har fruktat att den skulle komma. 1 år, fyfan, tänker på dig varje dag de ska du veta min ängel <3
Nu har jag precis duschat, lyssnar på GOTK, otroligt taggad asså! :D
Får sånna cpryck lite då och då, förmodligen sen när jag har biljetten i mina händer kommer jag nog sitta sådär halva dagen och bara glo på den.
Har mina små mål för spelningen hehe: måste få röra Davey!!! krama han är ett extra +! autograf och bilder också med hela bandet skulle vara otroligt grymt!!
Chris plektrum skulle inte heller vara helt fel.
Och Bens trumpinne hade varit super!
Får vi se om jag lyckas med allt det då ;)
Iallafall så nu har jag inte meer att skriva, blev plötsligt på sånt blogghumör med alla dessa cpryck jag får så stup i kvarten, så är det när man en är glad prick...LOL
ses imon hejdå förmodligen, ska vara med Linnea arvidsson efter skolan så vi får se när det blir uppdatering, BYE!!
#oldPhoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0