sjukt trött, har vänt dagarna helt fel!

hejsan på er!
Igen har det blivit skit uppdatering. När jag kom hem från Bella i söndags efter nyår, var jag sjukligt trött vi hade sovit en timme den natten. Sedan ville Bella att jag skulle sova med henne igen, så gjorde det!
Fast var och sov med Bella, Louise, Philip, Marcus och Jacob. myyyyys :)
Riktigt kul var det och det får vi göra om snart!!
Så kom jag hem sen i måndags vid 6 tiden typ, tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt så jag kunde sova längeeee meen gick och la mig 4 på natten/morgonen, sov till klockan ett vaknade av att Linnea ringde, så bestämde vi att vi skulle åka till Nova Lund och handla lite typ, så vi gjorde det sen åkte vi hem till mig efter det.
Och nu ligger jag här vaken?.... fast jag hade bestämt att jag skulle lägga mig i tid idag....
aja!

Här kommer iallafall bilder från i söndags natt när det var mys med louise, bella, philip, jacob och marcus ;)


trööööött philip
snygg louise haha....
ur sexiga Bella <33 grr... hah...
TITTA VILKEN VERKLIGEN SERIÖS BILD!!! *not*
louise hade typ så tradigt klockan 9 på morgonen när vi andra sov,
philip till vänster, jag till höger och ovanför (?) oss vid det gröna täcket där
sov marcus ;)
Well tog bilderna från Bellas blogg, tyvärr var där ingen på jacob, aja får tas nästa gång, vi hörs imorgon tror jag ska börja gå och lägga mig nu ;) lagom tid ju! :D
BYE!

Kommentarer
Postat av: nicole

här är ett awesome tips till dig som är bloggare, kanske vill du tjäna pengar på din blogg?, kanske även om du är ny och har kanske 5-10 läsare så går det !



klicka här för att komma till inlägget och läs mer om det där ! btw: det är gratis !

http://nikkkiis.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment



Kram

2012-01-04 @ 09:17:35
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0