Shue på er!

Shue på er!!
Vaknade för ca 2 timmar sen ? typ tror jag....
Fortfarande sjukligt trött men aja...
Vaknade med huset tomt gillas alltid fixat en del saker och så...
Men ska kanske iväg senare, fixa en saak.
Men ja mer har inte direkt att säga om, inte hänt så mycket, somnade inatt vid 5 (?)
Fastnade vid datorn igen efter att jag skrev blogginlägget så var vaken en stund till.
Nu sitter jag hemma dunkar lite musik, forfarande huset för mig själv, skönt.

Men vi hörs senare, nu ska jag snacka skype med någon random amerikans snubbe, ingen aning om vem han är, haha...

bye!!
titta jag hittade denna sjukligt gammla bilden! :o
typ 2-2,5 år gammal! :o
haha g00ligt....^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0