People need to stop believe in rumors and stop hate.

Det är seriöst något som folk har svårt med. Tro inte på de äckliga ryktena som meningslösa människor har skapat för att få lite action här i världen. Det är meningslöst somfan. jag syfta på alla möjliga olika sorters rykten nu. Mellan kompisar, om kändisar eller bara om mänskligheten. Tro inte på de! Har någon sagt att du ska tro på de!? Nej, dock inte heller att du inte ska tro på de, men de gör jag nu, tro inte på de.
Världen är full av rykten, tänk hur bättre de hade varit om inte dessa ryktena skulle varit här.
Nu kommer jag syfta på rykten om kändisar/band.
Meningslöst, somfan. Någon som somsagt vill ha mer liv här i världen och skapar då rykten som är så falska så de sjunger om de. Men det är kanske inte det första man tänker på. Jag satt igår minst i 40 minuter och typ grät över hur jag precis hade läst att Tokio Hotel skulle splittras.
Men var hade jag läst det, jo från någon på facebook som hade hört det från någon annan, som hade hört det från någon annan och så vidare. Då förstod jag att det var ett meningslöst litet rykte som någon störd Alien (tokio hotel-fan) hade skapat bara för att det inte hade något vettigt för sig.
Ska vi sammansätta detta nu, tro inte på rykten om ingen av dem de handlar om har sagt det.


Kan säga att jag verkligen bröt ihop, när jag läste detta för circka 2 timmar sen, men...


Jake Pitts, gitarrist i black veil brides, fick till det rejält, hoppas folk tänker till
extra efter att de läste det.



dock fick även jag till det otroligt bra på min fansida, hoppas jag fick Aliens att tänka
till lite extra än en gång! ;)
Plötsligt blev detta inlägget ganska långt men skriver den sista saken också, stör mig dock
inte lika mycket som falska rykten.




People need to stop hate.

True shit, jag kan själv erkänna att jag hatar verkligen HATAR Ella Cole, jake pitts flickvän, med för det spammar jag inte henne med 1 miljon tweets om dagen att hon ska lämna Jake eller får hon med BVBarmy att göra. Patetiskt som fan. Aldrig att jag skulle få för mig att göra det. Inte heller mot Juliet Simms Andy Biersacks flickvän eller Ria Tom Kaulitz flickvän. Även om jag gärna, väldigt gärna, skulle kunna starta minsta hemska rykten om de eller tweeta dem 24/7 att de ska lämna de, så hade jag inte gjort det. herregud killarna är glada, that's it. Dem vet inte äns att vi existerar, hemskt att skriva men de gör verkligen inte det. De har inte en aning om att vi existerar.
Jake Pitts flickvän Ella Cole raderade sin Twitter + facebook igår, för att många från BVBarmy skrev och hotade henne att hon skulle lämna jake.
Det gick jag igång på, annars hade ni inte fått detta argumenterade inlägget idag.
men seriöst, jag vet nu också att 70% av mina läsare är tokio hotel eller black veil brides fan. Ni måste förstå att så kan man inte bete sig, det sårar bara jake mer och Ella såklart.
inget bra bvbfan om man frågar mig och förmodligen resten som inte har hotat Ella.
Var ett bra fan, var glad för killarna, hota inte deras flickvänner, ni är de som minst ska lägga er i i deras privatliv.

WORD.


litet men stå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0