mini ångest

Imorgon börjar skolan igen >.<
lov har ju varit så skööönt! Men sen är det fram till slutet av februari då är
det sportlov och sen kommer påsklov och efter det är det massa såna röda dagar så man
blir extra ledig sen woopwoop sommarlov! :D
Imorgon ska festas! eller njaa, mer kanske den 10 februari, men imorgon är det nämligen
så att jag har gillat tokio hotel i 59 månader, 4 år och 11 månader, 1795 dagar.
februari asså då 5 år! :D det har gått riktigt snabbt, och jag ångrar ingenting alls jag gjort för dem!


Fotodag sista dagen av detta jullovet, with Loviiiischaaaa!
här är några av de bilderna ;)

Hoppas alla får det kul i skolan imorgon då ;) vi hörs annars imorgon, pusshejj <3




det är nog min favorit.







Kommentarer
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Hejhej!

Har just nu frågestund i bloggen, kika gärna in, fråga något om du också känner för det! :)

Kramar Sofia. ♥

http://sofiacyruskaulitz.blogg.se/2012/january/fragestund.html

2012-01-10 @ 20:50:39
URL: http://sofiacyruskaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0