Inspiration | that day | soccer |

Halloja på er! :)
Ny dag idag fast kände mig fortfarande förbannad imorse när jag vaknade 5 minuter efter jag hade printscreanat det ifrån Jake's twitter och lagt upp det på bloggen tog han också bort sin twitter.
Äckliga fangirls...
Men självklart får hela bvbarmy ta skitet för några avundsjuka fangirls, patetiskt.

Iallafall nog med det, efter skolan stack jag till sången, gick riktigt bra idag faktist! :)
Nu har jag pluggat klart engelskläxan och ska snart byta om inför en fotbollsträningen i det kalla vädret.
Aja varma kommer vi bli, det är jag säker på.

Smått damp också, 9 dagar kvar tills spelningen med GOTK. Tycker det är otroligt sjukt att få möjligheten att se och träffa ett av sina favoritband, aldrig att det skulle gå med ex. tokio hotel, tur GOTK inte är så kända än ;)
&&&& jaa ni kommer få höra nu varje dag hur mycket jagd dampar över att det snart är 26 januari, men det får ni ta ;)

Nej nu har jag inte mycket mer att säga, men vi hörs senare ikväll tjejer och killar :)
puss hej

Inspiration is something that take your heart for a moment and remind
you of something beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0