Happy new year!

Tjalol på er! :)
sorry för sådan pissdålig uppdatering! Men det var nyår ju!?!!?!? :D
På nyår var jag med Bella, Louise var med ett tag också, sedan gick vi vid 12-slaget till havet, beautifull.
Efter det gick vi till Josefin, hälsa gott nytt år till henne, sedan var vi ute ett tag, louise gick hem igen, sara var med mig och bella och vi var ute från typ klockan  12 till 5 på morgonen och bara gick lite, prata med fulla personer, trevlischtrevlisch ;)

Men vi hade det mysigt och nu är jag ganska trött ;(

Ska be mamma beställa biljetter till GOTKs spelning när hon kommer hem. (skriver det här nu så om jag läser inlägget senare påminns jag! )
Ska tagga satan för det är bara 25 dagar kvar tills jag får träffa min snygga Davey, nomnom *dreggeldreggel*

Nej men nu ska jag gå och hitta på något men vad vet jag inte, snart klar med att lärt mig en låt på min nya gitarr, självklart filmar jag det sen när jag spelar & sjunger så ni får se det ! :)
puss på er chao!
Happy new year let's fuck this year like never before woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0