funstuff

Godmorgon på er, vaknade för sådör två timmar sen typ (Y)
Förstår inte varför jag sover så länge varje dag O.o
iallafall läskig natt :$
Nej men när jag var hemma och skulle precis sova blev jag så himla yr hela mitt rum
snurrade och bläääää.....
Nu sitter jag och lyssnar på sånna gammla gulliga låtar som jag lyssnade på (med affrodite) typ en miljon gånger för typ 4-5 år sen, vi älskade de låtarna. Nej inte vilka låtar som hellst. fast tro förästen inte att vi älskade de låtarna mer än tokio hotel, då har ni fel! :)

Somsagt vi var helt tokiga i Jonas Brothers, tro det eller ej ;-) dock lite sorgligt att de har splittrats nu </3


Lite småtöntiga men gulliga musikvideos ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: tack så hemskt mycket för att du tog till dig min historia, det är just sånt som ger mig styrkan att fortsätta och på något sätt även upprättelse. TACK återigen

2012-01-08 @ 00:23:07
URL: http://whenlifeistough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0