bad update...

hejsansvejjsan sorry för en dålig uppdatering!!!!
Tordag vet jag inte varför jag inte bloggade, fredag inte heller

fast på fredagen följde louise och Annie med mig hem och sedan stack vi och bowlade, super kul! (Y)
jag vann, hihi.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller ja ska nog iallafall boka biljetterna till den 26 januari, omg såå mycket jag längtaaar! Jag har längtat ända sedan oktober-november, äntligeeen!!
Nu sitter jag o kollar på någon film som heter "Metal Tornado" hyffsat bra, fast finns mycket bättre, men rekomenderar den för er som gillar filmer så om Inception och sånt.. ;)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och lite sånt, vi hörs imorgon.
puss
btw bilder ifrån bowlingen igår kommer imorgon ;)


håller verkligen på att kissa på mig av skratt varenda gång
jag ser den, så übersöta mina pojkar är, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0