Nu ska jag köra med detta i 30 dagar!

1a dagen: en bild på någon du umgås mycket med
2a dagen: en bild på dig själv
3e dagen: en bild på någon i din familj
4e dagen: en bild på din musiksmak
5e dagen: en bild på din vägg hemma
6e dagen: en bild på dig och en vän du inte har varit med på länge
7e dagen: en bild som du aldrig lagt upp
8e dagen: en person du saknar
9e dagen: en bild på något du längtar efter
10e dagen: en bild på något du saknar/vill göra om
11e dagen: en bild på en av dina bästavänner
12e dagen: en bild på din vardag
13e dagen: en bild på dig och någon klasskompis
14e dagen: en bild på den snyggaste kändisen
15e dagen: en bild på dig och något du är beroende av
16e dagen: en bild på dig själv
17e dagen: en bild från en resa
18e dagen: en bild på din fritid
19e dagen: en bild på en person som är snygg
20e dagen: en bild på något du inte kan leva utan
21e dagen: en naturbild du har tagit
22e dagen: en video som gör dig stolt/glad
23e dagen: en bild på dig utan smink
24e dagen: en bild som gör dig glad
25e dagen: en bild på någon du alltid har roligt med
27e dagen: en bild som du alltid skrattar åt
28e dagen: en video på din favorit musikvideo
29e dagen: den nyaste bilden på dig själv
30e dagen: en bild på någon som ger dig insperation

Börjar med detta imorgon!

Nu ska jag bara sova lite, och sedan vid 6 tiden börja göra vid mig kanske, klockan 8 tar jag bussen till bjärred där jag ska träffa Bella och Elin, sedan åker vi vidare in till Lund och ska kolla på bio!  Det blir paranormal activity 3.
För er som vet att jag är 14, ja jag vet att det är åldersgräns men vi är busiga^^ mohaha :)

Ses senare pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0