nomnomnomNom

Hej på er!!
Hade egentligen tänkt städa mitt rum idag, men det orkar jag inte.
En del av dagen ägnades åt att prata med Lovisa i telefon, vilket jag fortfarande gör.
pratar om lite olika saker, en del bra och vissa jobbiga saker, haha :))


Bara vara hemma idag och det blir det hela helgen, vila upp sig för en ny skolvecka,
så man orkar den, utvecklingssamtal denna veckan :( och spanskaprov, som jag Verkligen
måste få bra på annars får jag betygsvarning = inte säkert att jag når upp till 8ans hösttermins betyg!
vill jag gärna inte ha! :O
Men vi hörs senare sålänge får ni en dagens.... låt (?)
jaa det kör vi på! :)
If only she knew - Glamour of the kill

drogar dem extrem mycket nu! Taggar somfan för att se dem i Januari! :D
Så jäkla glad att få se dem nu också när dem inte är så super kända,
då har man chansen att säga hej till dem, ta foto med dem, autograf och sånt innan 1000 andra
också komer vara runt om dem!
26 januari! tagga tagga tagga! GOTKs spelning! :D
yes blir nog att gå dit där själv kanske :(
haha mobbad, men nej har ingen bra vän som gillar denna sortens musik
och det ska absolut inte stoppa mig att gå dit!

MWIHO 26 januari! Davey, Mike, Ben & Chris see you guys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0