Kom just på..

att det är något fel på mig, jag blir alltid sjuk till helgerna och jaa nu har jag varit sjuk 4 av 6 dagar.
Ja jag får väll göra sånna saker som kan underhålla en ändå, till exempel att försöka cykla sig upp till Ica för att handla något gott man kan äta, och sedan får man väll göra sånna saker som man tycker är roooligt.
Rita kläder
sen har jag bestämt att jag ska testa sminka mig som Andy Biersack, sett så måga AWESOME bilder på twitter där dem har sminkat sig som han så nu är det min tur att testa det ;)
Om jag pallar.



Idag blir det då inget att göra, imorgon gitarr på morgonen och sedan ska jag förmodligen sova över med Linnea från torsdag till fredag, Awesome C:


See you PEACE.

- jag orkar inte ta någon ny bild så nu får ni en gammal -
Andys makeup c:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kolla in min blogg http://jennifermsson.blogg.se :)

2011-11-02 @ 14:52:55
URL: http://jennifermsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0