jag sa att uppdateringen skulle bli dålig-

som sagt så sa jag att uppdateringen skulle bli dålig idag, vilket den har varit.

Har varit i Helsingborg hela dagen köpte byxor, tröja, och smink för typ 799 kr :$ men jag kände att jag behövde mer.
Självklart ska ni få bilder lite senare över vad jag köpte men sålänge så har jag skrivit en

"15 saker jag ni kanske inte visste om mig/jag gillar/jag inte gillar lista"

1. Det finns ingen mat jag verkligen älskar hade man kunnat hade jag helt hoppat över att äta, det är så äckligt.
2. Jag lyssnar alltid på kompisar om dem vill prata om något och förväntar mig att dem gör detsamma mot mig.
3. Jag kan vara mycekt seriös ibland men även helt oseriös
4. Rent ut sagt hatar när folk inte kan snacka seriöst utan måste skriva "haha okej" eller "haha" när man snackar seriöst med dem.
5. Jag är kär o.o
6. I want to fuck **** ***** :$ haha
7. jag har nog inte så speciellt "vanlig" musiksmak, lyssnar inte på lady gaga, rihanna, eminem och sånt som dem flesta gör, lyssnar mer på band som är kind of "rock" eller vad man kallar det :c
8. när jag skrev detta hade jag inget att göra
9. jag älskar att ta andras spotify medans dem lyssnar och sedan får dem inte tillbaka den. :c
10. Jag längtar somfan till dem 26 januari, mer än något annat!
11. jag måste sjunga något varje dag annars är jag psykist störd nästa dag.
12. jag suger på språk, har fyra språk att skilja på och komma ihåg, nej det är inte lätt kan jag säga er o.o
13. jag har världens sämsta minne och därför kommer jag inte ihåg mycket och blandar ihop mycket också, ex. språk.
14. jag älskar Black veil brides mer än något annat band, I'm their Fallen angel , #BVBarmy
15. jag hoppas att ni lärde er något nytt om mig nu då, och jag kom inte på något på den sista punkten, och vissa punkter är så oseriösa men sant ändå :$
Hörs senare,  PEACE!
hade ju denna bilden när jag hade "lika som bär" men seriöst
dem är läskigt lika o fula för katy är äcklig , enligt mig and all TH fans

Kommentarer
Postat av: nicole

fin blogg ellinor ! :)

älskar att läsa sanningar om andra :)

2011-11-04 @ 18:58:01
URL: http://nikkkkiis.blogg.se/
Postat av: Ulrika

riktigt bra och fin blogg! :)

följt den sen dagen du starta den gör inget med dålig uppdatering dina inlägg är ändå så bra! :)



men vem är *** **** ? :)

2011-11-04 @ 19:08:12
Postat av: filippa

vem är *** **** som du "I want to fuck..." ? :)

2011-11-04 @ 19:09:57
Postat av: nicole

tack :), hehe ^^

okejj, men det är roligt att läsa sånt tycker jag :D

2011-11-04 @ 19:24:13
URL: http://nikkkkiis.blogg.se/
Postat av: Linn Ahlborg ~ fotoblogg

Hej fin blogg!

Kolla gärna in min också: http://linnahlborg.blogg.se

Ställ gärna en fråga i frågestunden också: http://linnahlborg.blogg.se/2011/november/fragestund.html

2011-11-11 @ 14:51:34
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0