jag hatar att vara förkyld

Nu har jag varit duktig och gjort lite läxor, så ska uppdatera till er också nu! :)

gjort läxor somsagt, religion, hemkunskap och spelat tempel run!
Jag är såå bäst på det moah! :D
Mitt nya rekord är nu typ 1 967 000 poäng! :D
slår vad om att någon som läser detta har så mycket bättre än det, men jag har faktist bara spelat i 3 dagar!! xd

fett förkyld och typ sjuk är jag också, men måste ändå gå till skolan, för jag orkar verkligen inte ha sedan 1000 läxor för att man har varit sjuk i 2 dagar -.-
då går jag hellre till skolan !


Nu ska jag faktist sova/vila så ni får inget fler inlägg idag!
MOAH PUSS! :*
Min lilla prinsessa! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0