information !

Kommer inte vara hemma i helgen alls, därför har jag ingen aning om hur uppdateringen kommer bli,
jag ska till min awesome 22 åriga faster sofie till helgen!
vi kommer har det så mysigt!

på fredagen ska hon och jag + kanske 2 av hennes andra vänner kolla på genrepet inför idol, awesome awesome.
sen blir det mys mys, stannar där till söndag morgon då jag åker in till ett annat ställe i malmö och ska spela fotbollscup.
Min helg och därför är det inte säkert att det blir någon uppdatering alls, men hoppas ni klarar er ändå, och blir det ingen uppdatering får jag köra dag 15,16 & 17 på söndag sen när jag kommer hem !
Skolan idag, somvanligt iallafall, slutade klockan 4 -.- dryg dag men den gick hyffsat snabbt !
Tränade idag, vi har ju en ny tränare som kör riktigt hårt med oss, kondition varje träning, då uppvärmingen är 8 varv runt 11-manna planen, något vi inte är vana vid men det funkar! (Y)
kommer ett inlägg till snart som bara är för en viss person, ska visa några bilder för den personen! :)
Men annars hörs vi när jag har tillgång till att uppdatera, kanske mobilinlägg (utan bilder) om mitt internet på mobilen vill funka nu då -.-
bye! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0