homeworks kill me
Denna veckan är en otroligt jobbig veckan verkligen -.-
Imorgon har jag spanska omprov och jag har inte äns hunnt plugga till det än, på onsdag har vi nämligen kemiprov, och på något sätt känns det mycket viktigare för mig att klara det än att klara spanskan.
Skiter sig spanskan fullkomligt bytar jag isåfall bara till svenska/engelska.
På torsdag ska också vårt stora reportage lämnas in och det har jag väll skrvit så 70-80 % på så det ligger bra till, det ska lämnas in senast 23:59 på torsdag.
På onsdag ska jag även hinna med och träffa min fina vän Linnea Arvidsson! :D
Det ska bli riktigt kul, blir att åka till Center syd (Y)
Nu ska jag göra vid mig, sedan kolla lite på TV sen blir det dags och sova, lägger mig tidigt för orkar inte med när man är så trött på morgonen </3

Så vi hörs imorgon! :)
pusspuss



någon väldigt gammal bild men tog första mappen som
kom fram och då var det denna mappen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0