HAPPY BIRTHDAY DAVEY RICHMOND!

Idag fyller snyggaaaaaa Davey Richmond från Glamour of the kill år! :D
Han ser ju inte detta, men hoppas han har fått en awesome dag &&&
hoppas att jag kan se han den 26 januari! :D
skulle varit grymt att få träffa ett av sina favoritband! :D


också glad att glamour of the kill följer mig på twitter, och dem är inte så jätte kända än, hoppas dem blir mer kända, ett stolt GOTK' fan är jag och hade varit kul att följa dem från då dem spelade små spelningar till stora! :D


Nu får ni inte fler inlägg idag, dag 5 & 6 kommer imorgon och vanligt ofc, blir att stanna hemma imon på kvällen, (förmodligen på lördag också kanske)
Skulle ju varit kind of awesome att bli frisk till nästa vecka så man pallar med dagarna, och har cup nästa helg också, så bra om man är frisk då med! :)

Men godnatt nu, nu ska jag läsa fysiken!
PEACE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0