Halv studiedag idag! slutade 11.30!

Kom hem runt nio igår och sedan skulle jag duscha, göra läxor och sen sova, försöker bli frisk nu ju -.-'
Har gått i skolan nu och varit sjuk i 3 dagar men orkade inte stanna hemma för vill inte ha en massa läxor sen och så.

träningen börjde igår halv 7 istället och var till klockan 8. Kollade på och hjälpte vår tränare också.
Sedan klockan 8 till 9 var det möte med föräldrar för vårt lag. Där dem berättade att vår andra tränare
har slutat som tränare nu. Och den tränaren vi har nu är inte såkallat "utbildad" som tränare så vi ska börja träna med damlaget nu istället :)
Känns hyffsat bra förutom att vi är liksom 13-14 år och dem är 17 och äldre, men det funkar väll! :)


Vi hade halv studiedag idag så vi slutade halv 12, skulle egentligen åkt till malmö med Linnea men hon blev sjuk typ så det får bli en annan gång.
Måste även fortsätta på mitt engelska brev som ska vara färdigt till imorgon, långt ifrån klar !
Sedan måste jag nog också börja träna på spanskan, vi har prov nästa torsdag !
För er som inte visste det blev jag inte godkänd på vårt förra prov så därför får jag träna träna träna! den gången + att det är hör- och läsförståelse, jag är sämst på det för jag fattar ingenting -.-

Aja gud det blev ett långt inlägg, men vi hörs senare, det kommer lite senare dag 4 också, då det blir en bild på min musiksmak! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0