EMA 2011

Dålig uppdatering idag igen, ber jag om ursäkt för men jag sov typ till 1 halv två (?)
Ni får något tidsinställt inlägg kanske lite senare.

Wiho EMA 2011 imorgon :)
awesome verkligen, tyvärr blev inte tokio hotel eller black veil brides nominerade till något men synd ja men ändå kul att se det ändå.

Selena Gomez ska även vara "host" imorgon, här har ni "Congratulatios to me" den sången har nog alla sett 1 miljon gånger som iallfall brukar kolla på MTV.

Det börjar imorgon klockan 21.00 tror jag det var (?)
måste ju även betyda att Jersey Shore season 4 det avsnittet inte kommer visas imorgon utan nästa söndag, eller ?

Någon som vet när det slutar sen?
Det är ju trotts allt tyvärr skola sedan på måndag, men det har varit ett awesome lov även om jag har varit sjuk typ 8 av 10 dagar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0