dagen idag

Hade gitarr tidigt imorse, klockan tio i nio till halv tio, jepp det är jävligt tidigt för mig.
Sovsovsov när jag kom hem igen, vet inte riktigt vad som händer idag, har ingen aning om jag har sång idag eller inte och min sånglärare svarar heller inte mig, sedan har jag fotboll sen känns det som om det var idag det var ännu en extra träning med sången efter det, men som sagt har jag ingen aning om det är så eller ej.


Min röst är verkligen inte den bästa heller än, har låtit ganska failad och tappar väll snart min röst, hade nog gjort det om jag var på konserten igår ^^
Men tyskland får vara det skyldige till att min röst är som den är.


Mer blogging senare, nu vet ni iallafall hur min dag är så slipper ni höra det om och om igen, kommer väll video eller något sådant senare.
PEACE.



- Gud vilka fina oredigerade bilder ni får -

Kommentarer
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Du är såå sjuuukt gullig Ellinor !! :3 <3

2011-11-01 @ 14:46:38
URL: http://sofiacyruskaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0