back 2 real life again 2morrow

skolan imon då! :c
Men nej det får vi klara nu är det ju bara 5 veckor och typ 4 dagar kvar tills julavslutning! :D
Längtar så himla mycket!
Känner mig sjuk, kommer väll förmodligen bli sjuk snart...Igen..-.-'
Orkar inte med det, när man väl kommer tillbaka till skolan igen så får man sedan ton med läxor att göra -.-'
Får försöka ta dag för dag, göra läxorna och sedan sova så blir allt bra kanske! :D
prov imorgon, engelska hör- & läsförståelse, för att jag missade det när jag var sjuk...
hoppas det går bra!

Men mina fina (dem flesta iallafall hah) bloggläsare, nu ska jag kolla på Jersey shore!
dock har jag redan sett detta avsnittet innan när Jwoww la ut det på sin facebooksida,
så ni som inte sett det det är ett av dem bästa avsnitten! ;)

Så see yah 2morrow!
BYE (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0