6e Dagen

En bild på dig och en kompis som du inte har träffat på länge



Tänkte skippa att ha en bild här, för det finns mångar jag inte har träffar och
pratat med på länge. Vissa av dem saknar jag riktigt mycket, vissa lite och vissa
lämnade jag och tänker aldrig mer prata med dem, av då en viss anledning :)
Men det var längesen jag pratade med min vän Paulina. Men det är vissa anledningar
som hon själv har skapat och då orkar jag inte bry mig om dem. Men det vet hon själv! :)
Men saknar tiderna med henne iallafall.
Det var längesen jag snacka med min kära bror kalle som nu inte bor kvar här i närheten! :(
Han saknar jag riktigt mycket!
Också längesen jag snackade med Lovisa min mupp. Eller nej det var det inte men längesen
jag var såhär sur på henne o vissa andra. Men allt har löst sig med Lovisa iallafall, and everything is fine! :)
Älskar dig min fina syster! <3
nej nu blev det sånt där lite deppinlägg, det orkar jag inte ha här!

det kommer fler inlägg lite senare idag iallafall, possposs! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0