5e dagen

Dag fem får komma imorgon istället, för just nu har jag ingen bild på min coola vägg^^


Sovit bort kvällen så har inte pluggat för fysiken imorgon
...känns ju så bra!..:s

Hoppas inte han tar ett skriftlit förhör på det, för det vill jag gärna inte ha... tack.
Har sett alla mina omdömmen från lärarna nu också^^ eller alla förutom fysik, matte och syslöjd för dem fanns inte där än.
Men det gick bättre än vad jag trodde!
Alla skrev bra och ingen skrev något dåligt.. tack o lov :D


Kommer ett inlägg till om bara någon minut, det är ju en snygg snygging som fyller år idag! :D

såläge får ni en bild på en annan snygging! :D
Jake Pitts, the boy I can kill just to be his!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0