4e Dagen

En bild på din musiksmak
Min musiksmak är mycket bra (eller ja enligt mig är den)
Jag lyssnar ändå inte direkt på sådan musik som dem flesta andra lyssnar på (så som då rihanna, eminem och alla dem ja ni fattar)
Är mer intresserad av band.
kan lyssna på låtar från många olika band men dem banden jag lyssnar mest på är nog
Black veil brides, Green day, Falling in reverse,  Glamour of the kill, Tokio Hotel men ibland lyssnar jag på sådan "vanlig" musik eller vad man ska kalla det :s
sedan finns det andra band som jag självklart också lyssnar på, men då är det vara någon speciell låt från dem.


Black Veil Brides


Green Day


Falling In Reverse

Glamour Of The Kill


Tokio Hotel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0