1:a dagen

En bild på någon du umgås mycket med



Personen jag umgås mest med är nog min allra bästavän Linnea.
Världens bästa vän!
Har andra också som jag umgås mycket med och andra som jag
umgicks mycket med men inte nu längre, lämnar dem falska :)
(Kanske läser hon min blogg men what ever)

Linnea är iallfall en super bra vän!
Hon lyssnar alltid på en, och är alltid kul att va med.
Skrattar alltid med henne!
vet inte om hon läser min nya blogg
Men Linnea du ska veta att du är den bästa vännen man kan ha!
Jag älskar dig allra bästavän! <3


Fina underbara vän! Du är så bra! loveu <3

Kommentarer
Postat av: linnea :)

såå söt du e min lilla ellinor, du e bäst och jag älskar dig min aldra bästa vän



puuussss underbara söta och älskade ellinor <3

2011-11-14 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0