12e dagen

En bild på din vardag




Typ halva tiden av min vardag! o.o
men vi har läxor till varje dag, så halva vardagen går verkligen åt till
att sitta och plugga och göra läxor, stört.
Hatar läxor verkligen, ska ändå inte bli något av det i dem ämnena som man får läxor i,
borde egentligen kanske skita i att göra läxorna? ;)
Well, that's a good idea :)
Men betygen och allt sånt shit måste ju vara bra! :)
Ska träna senare idag, kanske har stooort prov tills på torsdag så jag vet inte om jag hinner, fick skippa sången idag också =(
Men detta provet är viktigt!! får jag inte godkänt direkt får jag kanske
F i spanska!!



Så ses senare måste verkligen plugga på det nu, pusspuss! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0