woopwoop

woopwoop nu börjar jag blogga igen, fast slutar imorgon igen mehe.
nej men ska iväg imorgon några dagar så får se när jag bloggar igen men kanske får ni något sånt där:
hej bloggen jag är fortfarande levande, tjohej!
vi får se! ;)
senast bloggade jag typ om att jag skulle ta ner mina plancher för jag hade tänkt på det ett tag, nej jag har inte pallat än att göra det, istället har det kommit upp 11 nya plancher....

Julafton igår woop.
det var nog en av de bästa julaftonen som har existerat under dessa 14 julafton jag har varit med om.
Fick detta:..........d,g.hlf.h,.fh.....
nej orkar inte skriva allt, så bilderna får berätta istället ;)
och sii vi hörs senre igen, måste blogga nu innan jag sticker här ifrån! =D

fick 2 presentkort på veromoda, några andra present kort och sedan pengar


jag fick denna nomnom snygga jackan + massa fler kläder 9D (9D är en smilis, check it out !)


högtalare till min Ipod (funkar också till iPaden) bra ljud så nu spelas det hög musik
i detta hus 8D (smilis)
stackars familj! =(


denna gitarren + stället/foten den står på =D


och denna designdockan så jag äntligen kan make some clothes =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0