Idol

Woho nu sitter jag och kollar på idol! :D


Både amanda och robin har varit bra idag men för mig ska Robin vinna! Han är den som har utvecklats mest under hela idol, amanda har bara gått från blyg till lite mindre blyg.
Robin gillade jag inte i början men sedan nu gillar jag han mer, han ska vinna helt klart för mig! :D
Dock förstår jag inte en sak Pär snackar om nu haha :(
asså vadå är detta den sista idol för alltid eller ? :o
jag vet att det inte är något nästa år, men nästa år igen då ? :o

Då kan ju jag äntligen söka till idol!!
fuu....

nej så får det inte vaaa, ahaha ;( svär kommer ihåg så typ 2004 när jag var 7 år och
ville också söka till idol. Ända sen dess har jag velat! Ska de sluta med idol nu ?
neej då kommer jag börja gråta, ahaha :(
och jag som inte gråter eller kan gråta!! ajdå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0